اهدای ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند زنجانی از درآمد موقوفات

به گفته موسوی، در راستای اجرای طرح«قرار دوازدهم» و در اسفندماه سال جاری، ۱۵۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات با نیات مساعدت به نیازمندان به خانواده های کم درآمد زنجان اهداء شد.

حجت الاسلام موسی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، از توزیع 1500 بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زنجانی خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم توزیع شد، خاطرنشان کرد: این تعداد بسته معیشتی مربوط به اسفندماه سال جاری است و با هزینه کرد 1.5 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات با نیات مساعدت به نیازمندان تامین شده است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه بسته های معیشتی توزیع شده با مشارکت اوقاف و امور خیریه شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده تامین شده است، گفت:  اجرای طرح سراسری «قرار دوازدهم» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت متمرکز در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کشور با هدف اجرای نیت واقفین خیراندیش از محل مساعدت خیرین و درآمد موقوفات با نیت مرتبط با مساعدت به نیازمندان در  روزهای دوازدهم هر ماه انجام می شود.

کد خبر 1255252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha