مجلس ریل گذاری خوبی را در راستای حمایت از تولید و دانش بنیان ها انجام داد

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با بیان اینکه مجلس شوری اسلامی ریل گذاری در حوزه حمایت از دانش بنیان ها و تولید انجام داد، گفت: دولت در راستای اجرای قوانین مصوب مجلس باید تلاش بیشتری انجام دهد.

کمال علیپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تحقق شعار سال گفت: ارزیابی  ما از شعار سال به دو قسم است؛ یکی اینکه مجلس چه اقداماتی انجام داده است و دیگر اینکه دولت چه کارهایی انجام داده است. این مجلس جزو معدود مجالس بعد از انقلاب اسلامی که در حوزه دانش بنیان قوانین خوبی مصوب کرده است. شاید همچین قوانینی در کشور رابطه با دانش بنیان ها تا امروز نبوده است.

 

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس قوانین خوبی در حوزه دانش بنیانی مصوب کرد و ریل گذاری مناسبی در این زمینه انجام شده است تا دولت بتواند به موقع به موضوع اشتغال بپردازد و به دنبال آن افزایش تولید داشته باشیم ولی اینکه دولت در حوزه دانش بنیان ها، اشتغال و تولید چه مقدار موفق بوده است باید گفت در این زمینه تلاش های بیشتری صورت گیرد. 

 

وی ادامه داد: ما در بحث هدفمندی اعتبارات خوبی را برای تولید گذاشته ایم و دلیل شرایط بد کشور و مشکلات بحث رتبه بندی معلمان و بحث حذف ارز ترجیحی را انجام دادیم تا به دولت کمک شود. مجلس قوانینی را در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام داد تا بتوانیم در بحث اشتغال و تولید موفق باشیم باید در حوزه اجرا دولت تلاش بیشتری را نسبت به گذشته در این زمینه داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در لایحه بودجه 1402 با اعتباراتی که مجلس در نظر گرفته است بتوانیم در موضوع اشتغال، تولید و حمایت از دانش بنیان ها موفق تر عمل کنیم.

کد خبر 1255339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha