توانمندسازی و اشتغالزایی محرومان، از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است

آیت الله خاتمی به اقدامات ارزشمند کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد علاوه بر دست‌گیری چشم‌گیر محرومان در مسیر توانمندسازی و اشتغال‌زایی نیز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع)، اظهار کرد: میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، از اینرو روز جوان سمبلی برای یادآوری این دوران شکوهمند در زندگی است، دورانی که مثل آن دیگر یافت نخواهد شد.

 

وی از دوران جوانی به عنوان بهترین و با نشاط ‌ترین دوره عمر انسان یاد کرد و گفت: این دوران همراه با علم، نوآوری، شکفتن، جوشش استعدادها و قلب‌های پاک برای پذیرش ایمان است.

 

خطیب جمعه زنجان بر ضرورت میدان دادن به جوانان برای رشد و پیشرفت تاکید کرد و گفت: ضروری است با جوانان هم‌کلام شد؛ چرا که آنها آماده رفتن به راه درست هستند اما اگر زبان آنها را ندانیم، نمی‌توانیم آنها را به سمت‌وسوی درستی راهنمایی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان به سالروز تاسیس کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت در جامعه از دغدغه های اصلی انقلاب اسلامی بود از اینرو کمیته‌ امداد با صدور فرمان امام راحل (ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷، تشکیل شد.

 

وی به اقدامات ارزشمند کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد علاوه بر دست‌گیری چشم‌گیر محرومان در مسیر توانمندسازی و اشتغال‌زایی نیز قرار دارد.

 

آیت الله خاتمی به 16 اسفندماه، روز جهانی مستضعفان اشاره کرد و گفت: در آستانه نوروز قرار داریم از اینرو اصناف باید رعایت حال مردم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفند آغاز هفته منابع‌طبیعی است، تشریح کرد: بشر با دست‌های خود کره زمین را نابود می‌کند؛ در ایران نیز شاهد این نابخردی‌ها، نابودی جنگل‌ها، آب، خاک و خصوصا مراتع هستیم.

کد خبر 1255629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha