زائران امامزاده محمدرضا (ع) از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: با آسفالت راه دسترسی امامزاده روستای مشهد طرقی این شهرستان از توابع بخش مرکزی، مردم و مسافران برای تردد از راه مناسب برخوردار شدند.

سعید علیپور -مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرسان شمالی اظهارکرد: قبلا این مسیر عبوری جاده خاکی بود که با توجه به زیارت بسیاری از شهروندان و مسافران در ایام مختلف سال جهت سهولت و خدمات رسانی بهتر، آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسیر از محل قیر رایگان آسفالت شد و اینک مورد استفاده است.

 

علیپور عنوان کرد: بخش دیگری از مسیر به طول دوهزار و 100 متر در حال انجام زیرسازی از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات است که هزینه آن 100 میلیارد ریال برآورد شده و اتمام آن بستگی به شرایط آب و هوایی دارد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان اضافه کرد: در ایام نوروز و فصل تابستان این امامزاده و سایر امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان میزبان و پذیرای خیل بسیاری از زائرین و مسافرین است که سعی خواهیم کرد با فراهم کردن زیرساخت های مناسب خدمات خوبی به آنان ارائه شود و خاطره خوشی از این شهرستان داشته باشند.

 

حدود پنج کیلومتری روستای مشهد طرقی کنونی، حرم و بقعه متبرکه امامزاده محمدرضا فرزند حضرت موسی ابن جعفر(ع) قرار دارد که شهر تاریخی مشهد طرقی و بقایای آن نیز در مجاورت آن واقع شده است.

 

 

 

کد خبر 1255751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha