مسئولیت پذیری در مجهز شدن ارکان مساجد به تدابیر لازم اثرگذار است

مقدم گفت: مسئولیت پذیری در مجهز شدن ارکان مساجد به تدابیر لازم اثرگذار است و باید از ابزار و قالب هنر در این زمینه و در کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره لازم را ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی مقدم، امروز شنبه (13 اسفند) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی مساجد استان فارس که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: موضوع حل اختلاف در مساجد یک موضوع اساسی است که موجب می شود پیشبرد اهداف مساجد تسریع شود.

معاون فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور بر محوریت قرار گرفتن امام جماعت مسجد در امور مساجد تاکید ویژه داشته است.

وی  اضافه کرد: تقسیم کار و شرح وظایف برای مساجد هم ارائه شده است و در خصوص جوان سازی ارکان مساجد هم باید بگوییم که این موضوع یک هدف و راهبرد و راهکار است که در بازه زمانی چندماهه و با ارائه آموزش های لازم، موجب رونق گرفتن مساجد می شود و در کادرسازی مساجد هم تاثیر بسزایی دارد.

مقدم، مسئولیت پذیری را در مجهز شدن ارکان مساجد به تدبیر لازم موثر دانست و اظهار کرد: باید از ابزار و قالب هنر در این زمینه و در کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره لازم را ببریم.

کد خبر 1255849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha