کمک ۲۲ میلیارد ریالی به مراکز نیکوکاری به نیازمندان بشرویه

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: در بشرویه هشت مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد که در حمایت از افراد نیازمند اقدامات خوبی انجام داده‌ و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال کمک برای نیازمندان جمع آوری کرده اند.

حسن جلالیان-رئیس کمیته امداد بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در شهرستان بشرویه تعداد یک هزار و ۱۰۱ خانوار با ۲ هزار و ۳۱۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه ۴۹ یتیم و ۳۰۲ نفر فرزند محسنین توسط یک هزار و ۸۳۷ حامی در بشرویه حمایت می‌شوند، افزود: مجموع کمک های حامیان در این حوزه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که به صورت مستقیم توسط حامیان به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می شود.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با اشاره به تعداد مراکز نیکوکاری فعال در این شهرستان گفت: در حال حاضر هشت مرکز نیکوکاری در شهرستان فعال است که در حمایت از افراد نیازمند اقدامات خوبی انجام داده‌ و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال کمک برای نیازمندان جمع آوری کرده اند.

 

جلالیان درخصوص صندوق امداد ولایت عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۲ طرح اعتباری بابغ بر ۶ میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت در شهرستان بشرویه پرداخت شده است.

 

وی به پرداخت وام اشتغال اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد ۱۳۷ طرح اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در زمینه مشاغل صنفی و صنعتی، خدماتی، کشاورزی، دامداری، حمل و نقل و صنایع دستی در بشرویه پرداخت شده است.

 

رئیس کمیته امداد بشرویه با اشاره به بحث توزیع جهیزیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ سری جهیزیه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال و ۱۶۱ دستگاه لوازم ضروری به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بشرویه توزیع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1255895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha