تعامل حوزه هنری و ارشاد کاشان درتوسعه فرهنگ دینی و انقلابی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر تعامل دو نهاد حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی درتوسعه فرهنگ دینی و انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سعید ضابطی در دیدار با رئیس حوزه هنری کاشان با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از تمام ظرفیت های مشترک بر آمادگی این اداره در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ارزشی و انقلابی در قالب انعقاد تفاهم نامه مشترک، تأکید کرد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: ترویج و توسعه فرهنگ دینی و انقلابی به ویژه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، مهم ترین زمینه همکاری و تعامل این دو نهاد فرهنگی است.

 

ضابطی در ادامه با تأکید بر لزوم تغییر نگاه به جایگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار برنامه ریزی لازم برای دیدار و تکریم خانواده های شهدای هنرمند کاشان و نیز انجام برنامه های فرهنگی هنری مشترک در رویداد "روز هنر انقلاب اسلامی" در فروردین ماه سال آتی شد.

 

رئیس حوزه هنری کاشان هم در این نشست با ترسیم خطوط کلی این حوزه بر لزوم طراحی و ترسیم سند جامع همکاری های مشترک فرهنگی و هنری در شهرستان تأکید کرد و گفت: تعامل و همکاری مشترک در اجرای برنامه های مشترک در هفته هنر انقلاب اسلامی و جشنواره تئاتر بچه های مسجد در سال آتی از مهمترین زمینه های همکاری این دو نهاد خواهد بود.

 

احمد قربانعلی زاده با اشاره به جایگاه ویژه شورای فرهنگ عمومی با توجه به استقرار دبیرخانه آن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار همفکری در بازنگری، احصاء و اولویت بندی موضوعات فرهنگی هنری شهرستان و طرح در صحن علنی شورا شد.

 

کد خبر 1256093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha