شهدا تاکید بسیاری بر مسئله ولایت و حجاب داشتند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا در وصیت نامه های خود بر دو مورد تاکید داشتند، نخست تبعیت از رهبری و پشتیانی از ولایت فقیه و فرامین امام و رهبری و مورد دوم مسئله حجاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رضوی از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر امروز (۱۴ اسفند ماه) در یادواره ۱۵شهید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: شهدا نیازمند برگزاری محافل و مجالس و یادواره نیستند آنها راه خود را که از خودگذشتن و رسیدن به خداوند بود انتخاب کردند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما محتاج این جلسات و محافل هستیم و نیازمندی مسئولان به حضور در این جلسات بیشتر است.

 

وی ادامه داد: جوان‌های ۱۵و ۱۶ ساله برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی رفتند و جان خود را فدا کردند و امروزه ما میراث‌دار رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی آنها هستیم.

 

هاشمی مهر  تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران در کمال آرامش و امنیت به زندگی ادامه می‌دهیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با مطالعه وصیت نامه شهدا می‌توانیم به آرمان‌های آنها پی ببریم، افزود: شهدا در وصیت نامه های خود بر دو مورد تاکید داشتند، نخست تبعیت از رهبری و پشتیانی از ولایت فقیه و فرامین امام و رهبری و مورد دوم مسئله حجاب بود.

 

وی بیان کرد: خودمان را محاسبه کنیم و ببینیم چه میزان توانسته‌ایم به آرمان‌های شهدا و اعتلای راه شهیدان که همان اعتلای کلمه‌الله بوده عمل کنیم.

 

هاشمی مهر افزود: گاها برخی اهدافی که داشتیم به واسطه عملکرد خودمان زیر سوال رفت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن زمان که امکانات آنچنانی وجود نداشت و چیزی به نام فضای مجازی نبود، عده‌ای جوان کم سن و سال از دورترین مناطق کشور با عشق به خدا و مولایشان امام حسین(ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان مبارزه رفتند و عده ای از آنها جان خود را فدا کردند.

 

وی بیان کرد: امروزه که در امنیت و آرامش هستیم و نظام همه امکانات را برای جوان‌ها فراهم کرده، باید قدردان و ادامه دهند راه و آرمان های شهدا باشیم.

 

هاشمی مهر عنوان کرد: رعایت حجاب یکی دیگر از شاخص‌هایی بود که مورد تاکید همه شهدا بود و نیاز است به وصیت شهدا جامعه عمل بپوشانیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تنها راه نجات همه ما، فرزندان و نظام این است که به آرمان‌های اولیه انقلاب که آرمان شهدا است، بازگردیم.

 

وی گفت: در زمان جنگ ایران اسلامی محتاج سیم خاردار بود اما امروزه به یکی از کشورهای قدرتمند در عرصه نظامی تبدیل شدیم که این افتخار را مرهون شهدا هستیم.

 

هاشمی مهر گفت: به واسطه خون مطهر و پاک شهدا در حوزه‌های مختلف به نانودارو، تسلیحات نظامی، موشک های قاره پیما و دیگر امکانات دست پیدا کردیم لذا قدردان مجاهدت‌های شهدا باشیم و نه در شعار بلکه در عمل شهدا و خانواده آنها را مورد تکریم قرار دهیم.

کد خبر 1256095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha