اهدای ۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کاشان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از اهدای ۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این کمیته در سال جاری خبر داد.

محسن حمیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان در سال جاری ۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش خود اهدا کرده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان افزود: در هر سری، ۶ قلم کالای اساسی وجود دارد و چهار میلیارد تومان وام کارگشایی و از طرفی ۴۰۰ قلم کالاهای اساسی به مددجویان اهدا شده است.

 

حمیدی در ادامه اظهار داشت: شهرستان کاشان به دلیل گستردگی وسعت، دو اداره کمیته امداد دارد و ۶ هزار خانوار تحت پوشش این کمیته است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان افزود: سه هزار و ۴۰۰ خانوار و در مجموع ۶ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد کاشان است و از طرفی ۴۸۰ بیمار خاص و ۷۵۰ دانش‌آموز و ۸۵ دانشجو هم تحت پوشش این اداره است.

 

حمیدی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان ابراز داشت: کمیته امداد کاشان ۵۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی و مددجویان پرداخت شده است که در قالب ۶۵۰ فقره وام پرداخته شده است که در حوزه دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و غیره بود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از رایگان شدن قبوض خدماتی مددجویان زیرپوشش کمیته در صورت رعایت الگوی مصرف خبر داد و تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی کاشان ۱۰۰ میلیون تومان از پرداخت قبوض خدماتی معاف هستند.

 

حمیدی با بیان اینکه ماهانه میانگین سه میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاشان پرداخت می‌شود، تاکید کرد: این در حالی است که صدقات وصولی از صندوق‌های صدقات یک دهم هزینه جاری است.

کد خبر 1256314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha