کارهای خلاقانه در عرصه مد و لباس ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشست مشترک با مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طراحان مد و لباس استان بر ضرورت کارهای خلاقانه و سیاستگذاری موثر در عرصه مد و لباس استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی در این نشست با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب و مد و لباس از مسائل مهم در کشور است اظهار داشت: مسئله حجاب از یک سو به معنای واقعی کلمه‌ی آن و روح حاکم بر جامعه و از سوی دیگر در بحث به روز بودن و همگام شدن با مسئله پوشش در سطح جهانی مورد اهمیت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: تشکیل کارگروه مد و لباس در طول چند سال اخیر حرکت خوبی بوده و باید برای اثرگذاری بیشتر تمهیداتی اندیشیده شود و کارهای عمیق و سیاستگذاری دقیق در این راستا انجام گیرد.

 

بلاغی همگرایی در حوزه گفتمانی و حوزه عملیاتی در این عرصه را حائز اهمیت دانست و از برگزاری جلسات متعدد کارگروه مد و لباس در اداره کل و همچنین جلسات عملیاتی در استانداری آذربایجان‌شرقی در این راستا خبر داد.

 

وی گفت: از ظرفیت و پتانسیل خوبی در جریان تولید و طراحی در حوزه مد و لباس برخورداریم و امیدواریم با اهتمام اهالی این عرصه اتفاقات خوبی رقم زده شود و فرهنگسازی صحیحی انجام گیرد.

 

گفتنی است، در این نشست که با حضور سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد؛ طراحان مد و لباس و مدیران موسسات فرهنگی مرتبط با حوزه مد و لباس به تبیین دیدگاهها و پیشنهادات خود در این عرصه پرداختند.

کد خبر 1256331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha