اجرای پویش تولید محتوای فضای مجازی «روز امید» به مناسبت نیمه‌شعبان

شفیعی از اجرای پویش تولید محتوای فضای مجازی «روز امید» به مناسبت نیمه‌شعبان به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

محمدجعفر شفیعی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: امسال برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با شعار «روز امید» صورت گرفته و در کنار فعالیت‌های مختلف در گرامیداشت این عید بزرگ، پویش تولید محتوای فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی نیز مدنظر قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان به «روز امید» افزود: امیدآفرینی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر است و به همین منظور علاوه بر تعیین شعار جشن های نیمه شعبان، پویش تولید و مشارکت در انتشار محتوای مرتبط با این ایام نیز با عنوان «روز امید» صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در ایام نیمه‌شعبان خاطر نشان کرد: پویش تولید و نشر محتوا و فراخوان توئیتری «روز امید» با مشارکت نهاد ها و گروه ها و با همت فعالان فضای مجازی در روز های منتهی به سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) و به طور مشخص در شب و روز نیمه شعبان انجام خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با برخی گروه ها و فعالان منطقه‌ای، فراخوان توئیتری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روز ۱۶ و ۱۷ اسفند (شب و روز نیمه شعبان) مدنظر قرار گرفته شده و همزمان در سایر شبکه های اجتماعی نیز انجام خواهد شد.

وی از اهالی مسجد و مشتاقان حضرت صاحب‌الزمان (عج) دعوت کرد تا در این پویش مشارکت کرده و در فراگیری محتوای مهدوی در فضای مجازی مشارکت کنند.

کد خبر 1256369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha