نماهنگ «بچه های هیئت» که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) و حمایت حوزه هنری استان تولید شده است، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نماهنگ «بچه های هیئت» که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) تولید شده است، امروز سه شنبه (۱۶ اسفند) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، حجت الاسلام محقی سرپرست ستاد کانون‌های مساجد استان و جمعی از مسئولان در جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس برگزار شد.

 

سیدمحمدرضا طالبی در این مراسم از همت حوزه هنری استان در حمایت از این نماهنگ تقدیر و تشکر کرد و اهتمام عوامل اجرایی جشنواره شاد دانش آموزی دفاع مقدس را نیز قابل تقدیر خواند.

 

شایان ذکر است؛ برگزاری جشنواره شاد دفاع مقدس که از سیزدهم اسفند ماه در مرکز و ۱۱ شهرستان استان با مشارکت ۶۰ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه آغاز شده تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد.

 

هدف از برگزاری این جشنواره انتقال مفاهیم دفاع مقدس در قالب موضوع‌ها و مضامین فرهنگی شاد و طنز برای مخاطب حوزه دانش‌آموزی است.

 

 

کد خبر 1256452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha