آغاز عملیات اجرایی احداث دارالشفای جدید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همزمان با نیمه شعبان

صحرائیان گفت: دارالشفای جدید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج) در سه طبقه احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علیرضا صحرائیان، امروز سه شنبه (16 اسفند) از احداث دارالشفای جدید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دارالشفای جدید در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج) در سه طبقه احداث خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی (ع) ادامه داد: این اقدام پیرو تاکیدات حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت  حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مبنی بر تکریم و خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران این بارگاه منور و فراهم کردن تسهیلات و امکانات بهداشتی و پزشکی برای آنها و این ارتقای سطح درمانی ساکنان بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر به انجام می رسد.

وی اضافه کرد: دارالشفای جدید این حرم مطهر، تخصصی و فوق تخصصی است که در زمینی به مساحت تقریبی هشت هزار مترمربع، احداث می شود.

صحرائیان اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث دارالشفای جدید حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ساعت هشت چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، همزمان با نیمه شعبان با حضور حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، استاندار فارس، رئیس هیئت امنای درمانگاه حرم مطهر، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان اجرایی استان فارس، در محدوده بست «احمدی»، زمین ضلع شمالی بازار شاهچراغ علیه السلام، آغاز می شود.

وی با اشاره به زیربنای این دارالشفا گفت: این دارالشفا در سه طبقه با زیربنای ۶ هزار مترمربع احداث خواهد شد و در زمینه های تخصصی دیالیز، اورژانس، مغز و اعصاب، قلب و عروق، غدد، مرکز جراحی محدود، پوست و مو، گوارش، ریه، اطفال، داخلی، زنان، روانشناسی بالینی، توانبخشی، شیمی درمانی، ارتوپدی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، تصویربرداری، آزمایشگاه و داروخانه به ارائه خدمت خواهد پرداخت.

کد خبر 1256481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha