کانون های مساجد به روزتر و جدی تر نقش آفرینی کنند

فائزی خطاب به فعالان کانون های مساجد گفت: نقش خود را جدی تر، پررنگ تر، به روز تر و موثرتر که توسط مردم دیده و حس شود ایفا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدحسین فائزی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین- در نشست تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و ائمه جماعات با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین که امروز (سه شنبه ۱۶ اسفند) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد:در روایتی آمده است مومن در مسجد مانند ماهی در آب است و این روایت ۲ بعد دارد یکی اینکه مومن در مسجد مانند ماهی که در آب محاط شده در رحمت خداوند متعال احاطه شده است و وقتی ماهی بیرون آب می آید متوجه می شود چه خبر است و ما هم گاهی نعمت هایی داریم که قدرش را نمی دانیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: نکته دیگر اینکه دارایی ما بسیار زیاد بوده و آنقدری است که نداری ها را ندید بگیریم و مانند ماهی که رحمت خدا دورش است، قدر این رحمت را بدانیم.

 

وی عنوان کرد: در سال های قبل شاید به عمد مسجد، عرصه قرآن و هرچه با دین مردم سروکار داشت، ضعیف نگاه داشته شد ولی الان زمان گلایه نیست و این مهم است که چطور از دارایی ها استفاده کرد.

 

فائزی اعلام کرد: ما نیروهای خوب و مسجد را داریم ولی نمی توانیم با مردم درست صحبت کنیم که رهبری فرمودند با مردم درست و بلیغ صحت کنید و از جهاد تبیین استفاده کردند.

 

وی خطاب به فعالان کانون های مساجد یادآور شد: بنابراین هیچ عذری در قیامت از ما پذیرفته نیست که بگوییم پول و نیرو نداشتیم؛ البته خیلی امیدوار هستیم که با نیت خوب و خالصانه، نقش خود را جدی تر، پررنگ تر، به روز تر و موثرتر که توسط مردم دیده و حس شود ایفا کنید و از اینکه در این عرصه پای کار هستید تشکر می کنیم.

 

کد خبر 1256498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha