اولین یادواره ۲۲۳ شهید طبس در میقات الرضا(ع) برگزار می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: اولین یادواره ۲۲۳ شهید گرانقدر شهرستان طبس به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا در روز شنبه ۲۰ اسفندماه در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس با فداکردن جان خود این آرامش و امنیت و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ادامه داد: یکی از مؤثرترین روش­ های ترویج ارزش­ های اسلامی بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش­ ها پیشرو بوده و می­ توانند برای دیگران الگو باشند و با معرفی و تقدیر از قهرمانان واقعی ارزش­ ها، می ­توان آنان را به عنوان الگو معرفی کرد تا عموم افراد ترغیب شوند که سبک زندگی خود را با آنان تطبیق دهند. 

 

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا بیان کرد: با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می­ توان آنان را به عنوان الگوی واقعی شناساند و فطرت نسل جوان را بیدارتر و ترغیبشان به سمت ارزش­ های شهدایی را بیشتر کرد و با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان ابعاد مختلف زندگی شهدا، ارزش ­های الهی را ترویج داد. 

 

قاسم زاده با بیان اينکه اولین یادواره شهدای طبس در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود، گفت: قطعا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های لازم در مورد شهدا به نسل جدید در هویت بخشی به جامعه تاثیر به سزایی دارد و برگزاری این نوع یادواره ها تاثیر مهمی در این زمینه خواهد داشت.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ادامه داد: شهرستان طبس ۲۲۳ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مراسم اولین یادواره این شهدای بزرگ در آستانه روز بزرگداشت شهدا در طبس اجرا خواهد شد.

 

وی در پایان بیان کرد: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در روز شنبه ۲۰ اسفند میزبان برگزاری اولین یادواره ۲۲۳ شهید گرانقدر شهرستان طبس همراه با غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا خواهد بود.

 

 

کد خبر 1256721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha