فیلم سینمایی موقعیت مهدی برای اعضای کانون های مساجد اکران می شود

محسن رضایی گفت: فیلم سینمایی موفعیت مهدی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مهدی باکری برای اعضای کانون های مساجد اکران می شود.

محسن رضایی، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: فیلم سینمایی موقعیت مهدی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار برای جوانان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد اکران می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: این ویژه برنامه فرهنگی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهید و همچنین بزرگداشت روز شهردار برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه بایداز هر فرصتی برای تبعیین آرمان های شهدا استفاده کنیم، تصریح کرد: این برنامه ویژه فعالان فرهنگی، اجتماعی و اصحاب رسانه است.

 

رضایی خاطرنشان کرد: این فیلم روز دوشنبه(22اسفند) ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اکران می شود.

 

گفتنی است، اکران فیلم موقعیت مهدی با هنکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، موسسه یاوران مسیر معرفت و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

کد خبر 1257085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha