معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به سراسر کشور مورد توجه ویژه صدا و سیما باشد

سردار بوعلی گفت: معرفی ظرفیت های بالقوه فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به سراسر کشور باید مورد توجه مسئولان و به ویژه مدیران و دست اندرکان رسانه و صدا و سیما قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار یدالله بوعلی، امروز یکشنبه (21 اسفند) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با تاکید بر ظرفیت های بالقوه شیراز در حوزه های فرهنگی، تاریخی، هنری و گردشگری مذهبی، گفت: معرفی ظرفیت های بالقوه فارس و شیراز  به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به سراسر کشور باید مورد توجه مسئولان و به ویژه مدیران و دست اندرکان رسانه و صدا و سیما قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: تشریح اقدامات شاخص و طرح های اجرایی و عام المنفعه دستگاه ها و نهادهای اجرایی به مردم از کارویژه های رسانه است.

وی اضافه کرد: فارس در جذب گردشگران تاریخی و مذهبی نیازمند توجه و تلاش بیشتر مسئولان است و صدا و سیما نقش اساسی در کمک به تحقق اهداف این برنامه ها می تواند ایفا کند.

سرداربوعلی به آغاز اردوهای «راهیان نور» هم اشاره کرد و گفت: این اردوها فرصت حضور جمع فراوانی از جوانان فارس را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم می کند.

وی ادامه داد: آشنایی با سبک زندگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، امروز از نیازهای مهم نوجوانان و جوانان است و اگر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق عمل شود، آینده روشن ایران اسلامی تضمین شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تشریح ظرفیت های فرهنگی و هنری سپاه و بسیج فارس هم اظهار کرد: اقشار تخصصی و بسیجیان سراسر استان فارس برای تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای در طراز انقلاب اسلامی و بر مبنای نیاز صدا و سیما آمادگی دارند.

وی اعلام کرد: سپاه فجر فارس در روزهای اخیر میزبان رویداد ملیِ فرهنگی و هنری مانند کنگره ملی «شعر پاسدار» بوده است که در شکوفایی استعدادهای بومی و نمایش شایستگی های فارس به اقشار مختلف در سطح کشور تاثیر بسزایی داشته است.

کد خبر 1257174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha