انجام تمهیدات لازم جهت استقبال از کاروان‌های راهیان نور  در اندیمشک

جهانگیری، از انجام تمهیدات لازم جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: ورود کاروان‌های راهیان نور آغاز شده است و ورود مهمانان نوروزی نیز در اواخر هفته جاری به شهرستان اندیمشک آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیمان جهانگیری، در نشست با شوراها،دهیاران، بخشداران و شهرداران اندیمشک، با اشاره به پیشنهادات استاندار خوزستان مبنی بر راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی خوشه صنعتی در روستاها اظهار کرد: کارگاه خوشه صنعتی به صورت پایلوت و زنجیره‌ای در ۱۰ روستای بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی اندیمشک با محوریت بخشداران صورت می‌گیرد و صفر تا ۱۰۰ تولید و اشتغال در روستاهای مورد نظر خواهد بود.

 

فرماندار اندیمشک، از انجام تمهیدات لازم جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: ورود کاروان‌های راهیان نور آغاز شده است و ورود مهمانان نوروزی نیز در اواخر هفته جاری به شهرستان اندیمشک آغاز خواهد شد.

 

وی با تأکید بر لزوم کاشت نهال مثمر دار در شهرستان اندیمشک اذعان کرد: فراهم کردن شرایط جهت توقف مسافران نوروزی، استفاده از جاذبه‌های سیاحتی و بکر گردشگری و راه‌اندازی نمایشگاه بومی محلی در دستور کار است.

 

جهانگیری، تصریح کرد: در سال‌های اخیر به فضای گردشگری اندیمشک توجه ویژه‌ای شده که از جمله آنها می‌توان به فراهم کردن دسترسی به منطقه گردشگری پلاژ، سد دز، پارک کوهستانی فدک، دهکده گردشگری والفجر اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه پیگیری جدی رفع مشکلات شهروندان در دست پیگیری است خاطر نشان کرد: مردم اندیمشک نجيب هستند و خدمت به آنها ارزشمند است و ما مدیون و در کنار آنها هستیم و در جهت رفع مشکلات قدم برمی‌داریم.

کد خبر 1257301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha