اجرای گروه سرود سماء در حرم مطهر رضوی

قلعه از اجرای گروه سرود سماء همزمان با ایام نوروز در حرم مطهر رضوی خبر داد.

مجید قلعه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ایام پایانی ماه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گروه سرود سماء باردیگر یه عنوان برترین گروه استان همزمان با ایام نوروز در حرم مطهر رضوی به اجرا خواهند پرداخت .

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری افزود: گروه سرود سماء از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ الی ۵ فروردین ۱۴۰۲ همراه با گروه های برتر کشور در حرم مطهر رضوی و نقاط مختلف شهر مشهد به اجرای سرود خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه این گروه سرود همواره در مناسبت های مختلف به اجرای سرود در نقاط مختلف می پردازد، ادامه داد: حضور در همایش پیاده روی اربعین حسینی  و اجرای سرود در کربلا، نجف، کاظمین و در بین راهپیمایان از جمله برنامه های این گروه سرود بوده است.

 

قلعه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گروه سرود سماء متشکل از جوانان و نوجوانان با اخلاق و هنرمند کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری است، افزود: این گروه سرود امسال رتبه اول جشنواره ملی «آوای جنگل» رو کسب و اجرای در حضور وزیر اقتصاد در تهران در سالن اجلاس سران از جمله برنامه های سال جاری این گروه بوده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری ادامه داد: گروه سرود سماء از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه در طی این سال ها در جشنواره ها مختلف شرکت و رتبه های برتر را نیز کسب کرده است.

کد خبر 1257357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha