برگزاری ویژه برنامه های دینی و فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام قدرتی، از برگزاری ویژه برنامه های دینی و فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف تبیین و ترویج فرهنگ دینی و بصیرت افزایی برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: در این ایام برنامه های متنوعی برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه از ظرفیت مبلغان در این ایام به خوبی استفاده می شود، افزود:  در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کانون های تبلیغی در تفرجگاه های استان لرستان فعالیت خواهند داشت.

 

وی برگزاری جزءخوانی قرآن کریم را از جمله برنامه ها عنوان کرد و گفت: این مراسم به صورت ویژه در محله چهار باغ منطقه گلدشت شرقی خرم آباد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «شهر خوبی ها» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تبلیغ و تشریح اهداف جهاد تبیین، راهکارهای اصولی ارائه جمعیت و برکات فرزندآوری، تبلیغ و رسانه، افطاری بچه های محله، جشن تکلیف در محلات ویژه روزه اولی ها، طرح دختران حاج قاسم ویژه دهه هشتادی ها از جمله مححورهای برگزاری این برنامه فرهنگی تبلیغی است.

 

وی عنوان کرد: هدف از اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تبیین و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح جامعه و معرفت افزایی است.

کد خبر 1257433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha