تقویت بنیان خانواده با حضور والدین به همراه فرزندان در برنامه های کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: به منظور تقویت بنیان خانواده برخی از برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با حضور والدین برگزار می شود.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: تقویت بنیان خانواده از جمله رویکردهای مورد تاکید بزرگان دین بوده که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای اندیشیده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: بدین منظور و در راستای تقویت بنیان خانواده، برخی از برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با حضور خانواده ها برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: حضور والدین در کنار فرزندان نه تنها انگیزه آنها را برای حضور در مسجد بیشتر می کند بلکه در تقویت اعتماد به نفس و پیشرفت در امور را به همراه دارد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: از جمله برنامه هایی که در این کانون فرهنگی هنری با استقبال بچه های مسجد واقع می شود برنامه های ورزشی به ویژه فوتسال است که سعی شده در برخی از این برنامه ها پدران نیز حضور داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: همچنین حضور والدین و فرزندان در برنامه های دینی و مذهبی همچون مناسبت های موالید و سوگواری های ائمه اطهار (ع) در تقویت بنیان اعتقادی بچه ها تاثیر بسزایی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: همچنین حضور خانواده ها در نماز جماعت مساجد به ویژه به همراه داشتن بچه ها از بدو کودکی نیز در جذب آنها به محیط های معنوی به ویژه مساجد اثرآفرین است.

کد خبر 1257644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha