نمایشگاه «ضیافت رمضان» در شیراز آغاز به کار کرد

نهاوندی گفت: نمایشگاه فروش بهاره و «ضیافت رمضان» از ۲۳ اسفند ماه در سایت نمایشگاهی فارس در شهرک «گلستان» شیراز آغاز به کار کرده است و علاقمندان می توانند تا ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محسن نهاوندی، امروز سه شنبه (23 اسفند) از آغاز به کار نمایشگاه های فروش بهاره و «ضیافت رمضان» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه فروش بهاره و «ضیافت رمضان» از 23 اسفند ماه در سایت نمایشگاهی فارس در شهرک «گلستان» شیراز آغاز به کار کرده است و علاقمندان می توانند تا 27 اسفند ماه از ساعت 10  تا 20 از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه ها در مساحتی به وسعت پنج هزار متر مربع و در سالن های سرو، نرگس و بهار و با حضور حدود 120 شرکت کننده برپا شده اند.

وی تاکید کرد: خرید اقلام ضروری عید نوروز با قیمت مناسب تر و با تنوع بیشتر از اهداف برگزاری این 2 عنوان نمایشگاهی به شمار می رود و  با توجه به قرار داشتن در آستانه شروع ماه مبارک رمضان، عرضه محصولات فرهنگی و اجناس ضروری ماه مبارک رمضان هم در این نمایشگاه ها به انجام می رسد.

نهاوندی اعلام کرد: شرکت کننده های حاضر در این نمایشگاه در زمینه های صنایع غذایی، پوشاک، خشکبار، شیرینی و هفت سین، کتاب و ... فعالیت می کنند.

کد خبر 1257704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha