ملت ایران  در برابر ۳ فتنه بزرگ ایستاد/ سال ۱۴۰۱ سال "ایران، جبهه مقاومت و آسیا" بود

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه ملت ایران در پاییز ۱۴۰۱ در برابر ۳ فتنه بزرگ ایستاد، گفت: دشمنان تلاش کردند با عملیات‌های مختلف کشور را در مخاطره بیاندازند تا ثمره آن را پای میز مذاکرات ببینند اما در همه این مراحل شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران امروز (جمعه ۲۶ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه تقوا مقصد نهایی همه برنامه‌های خودسازی است، گفت: تقوا در همه ماه‌ها به ویژه ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه در آخرین روز‌های ماه شعبان قرار گرفته‌ایم و باید به استقبال ماه مبارک رمضان برویم، ادامه داد: مؤمنان باید با حضور قلب خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنند.

 

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران در پاییز ۱۴۰۱ در برابر ۳ فتنه بزرگ‌ایستاد، افزود: دشمنان تلاش کردند با عملیات‌های مختلف کشور را در مخاطره بیاندازند تا ثمره آن را پای میز مذاکرات ببینند اما در همه این مراحل شکست خوردند.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلف از جمله بهانه‌های حقوق بشری تلاش می‌کرد تا ایران را منزوی کند، اظهار کرد: پروژه مسمومیت دانش‌آموزان، انواع فراخوان‌ها برای چهارشنبه آخر سال، تلاش برای برهم زدن بازار ارز همه از برنامه‌ریزی‌های دشمن بود که همه برنامه‌های خود شکست خوردند چون آن‌ها نه از رهبر این نظام اسلامی و نه از مردم ما شناخت کامل ندارند؛ مردمی که با وجود مشکلات و گلایه‌های بسیار اما پای نظام و انقلاب خود‌ ایستادند و باید در مقابل این ملت سرتعظیم فرود آورد.

 

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه ملت ایران نشان داد علی رغم همه مشکلات می‌تواند به اهداف خود برسد، ادامه داد: باید این راه کمال را با قوت در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه دهیم.

 

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران به ارزیابی از وضعیت منطقه پرداخت و تصریح کرد: شاهد اتفاقات خوبی در سالی که گذشت بودیم؛ دولت عراق تشکیل شد، ضربات متعدد و سنگینی از سوی فلسطین به رژیم صهیونیستی وارد شد و شاهد مقاومت لبنان در برابر جبهه عربی- عبری بودیم به طور کلی سال ۱۴۰۱ سال "ایران، جبهه مقاومت و آسیا" بود.

کد خبر 1258059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha