همزمانی ماه رمضان با عید نوروز نشانه خوبی از نزول برکت و حرمت الهی است

حجت الاسلام و السملیمن قریشی گفت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت بیشتر است چرا که موجب تقویت روحیه شهادت طلبی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی( ۲۶ اسفندماه) در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد:  تلاش های دولت سیزدهم در تقویت و بهبود ارتباط با کشورهای همسایه خشم دشمن را برانگیخته و این تحولات نشان از نظام سیاسی جدید در دنیا است که جایگاه ایران در این نظام جایگاهی ارزشمند خواهد بود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فراخوان دشمنان نظام برای ایجاد آشوب در روز چهارشنبه سوری اظهار کرد: با لطف خداوند، هوشیاری و بصیرت ملت و مدیریت خوب نیروهای نظامی و امنیتی  این توطئه نیز خنثی و دشمنان نظام و ملت خوار و ذلیل شدند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت بیشتر است چرا که موجب تقویت روحیه شهادت طلبی می شود لذا برهمگان واجب است یاد و روش زندگی شهدایی همچون شهیدان باکری را زنده نگه دارند.

وی گفت: روز بزرگداشت شهدا یادآور رشادت تمام شهدا از اول انقلاب اسلامی تا امروز است که باید در این روز و تمام ایام یادشان گرامی داشته شود. و شهدا نمایانگر مسیر مستقیم و حقانیت حرکت انقلاب اسلامی و منبع قدرت هستند. باید محور و اصل حرکتمان این عزیزان باشند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت است و همزمانی این ماه با عید نوروز نشانه خوبی از نزول برکت و حرمت الهی است، لذا توصیه می شود در این ماه جمع خوانی قرآن، نماز جماعت و کمک به نیازمندان فراموش نشود.

کد خبر 1258067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha