بزرگترین بازنده توافق ایران و عربستان، رژیم صهیونسیتی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: توافق ایران و عربستان یک پیروزی بزرگ برای دولت رئیسی است و بزرگترین بازنده این توافق نیز رژیم صهیونسیتی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۶ اسفندماه) حجت الاسلام رضا احمدی نیک در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را مصداق آیه قرآنی نور علی نور دانست و گفت: هم زمانی بهار طبیعت و بهار فطرت و تقارن دگرگونی شگرف طبیعت با ماه رستاخیز جان، فرصت مغتنمی برای سلوک انسان به سمت هدف خلقتش است.

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به ۲۹ اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت، ابراز کرد: یکی از راه های برون رفت از وابستگی کشور به نفت، عمل کردن به الزامات اقتصاد مقاومتی دانست.

وی به  توافق ایران و عربستان اشاره کرد و افزود: کشورهای ایران، عربستان و چین هر کدام به نوعی نیازمند این توافق بودند و هر کدام با نگاه به منافع ملی خود به این توافق ورود پیدا کردند.

حجت الاسلام احمدی نیک خاطر نشان کرد: در تحلیل این توافق باید بدون بزرگنمایی و ذوق زدگی مواجه شد، واقعیت قضیه این است که در طول ماه های آینده و با مراقبت دولت باید تعهدات عربستان راستی آزمایی شود و متناسب با اقدامات دولت عربستان مسیر حرکت طی شود.

خطیب جمعه قلعه گنج تصریح کرد: این توافق یک پیروزی بزرگ برای دولت رئیسی است و بزرگترین بازنده این توافق نیز رژیم صهیونسیتی می باشد.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و ماه مهمانی خدا، عنوان کرد: از مسئولان فرهنگی شهرستان می خواهیم از ظرفیت مساجد و اماکن مقدس برای خدمات دهی به مردم، مهمانان نوروزی و روزه داران به بهترین شکل استفاده کنند.

کد خبر 1258079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha