لزوم رفع مشکل اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری|رعایت عفاف و حجاب نیازمند کار فرهنگی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آنان است که باید برای حل آن تدبیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران- امروز(۲۶اسفند) در دیدار با سعید کهنسال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران و معاونین استانی و شهرستانی، به روز ۲۲ اسفند ماه روز شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار اشاره و بابیان اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثار خانواده های معظم شهدا هستیم، اظهار کرد: خدمت بسیجی‌وار به جامعه ایثارگری باید مورد توجه همگان باشد.

 

وی با بیان اینکه زیبنده نیست جامعه ایثارگری با مشکلات معیشتی، درمانی و اشتغال مواجه باشند، خواستار برنامه‌ریزی برای کاهش نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری در سال آینده شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم رفع مشکل اشتغال جامعه ایثارگری استان با تعامل دستگاه‌های اجرایی و اعطای وام‌های اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: وظیفه همه خدمت‌رسانی به خانواده‌هایی است که برای مملکت خون داده و مصیبت دیدند، چرا که امنیت و پیشرفت را مرهون ایثار جامعه ایثارگری هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی در حوزه جامعه ایثارگری، خاطرنشان شد: باید تلاش شود نگاه اعتقادی جانبازان و ایثارگران به نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و سبک زندگی اسلامی شان تقویت شود تا دستخوش فرهنگ برهنگی نشوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: نظارت رفتاری و شغلی پس از ایجاد اشتغال برای فرزندان جامعه ایثارگری مهم و ضروری است چرا که نباید این قشر هنجارشکن‌تر از بقیه افراد جامعه باشند و این موضوع وجهه جامعه ایثارگری را زیرسوال می‌برد.

 

وی خطاب به کارکنان بنیاد شهید و امورایثار گران استان گفت: قرائت قرآن روزانه مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه رعایت شئونات اسلامی باید مورد توجه همگان باشد، افزود: عدم رعایت عفاف و حجاب از سوی فرزندان جامه ایثار گری زیبنده نیست باید برای حفظ این قشر فعالیت فرهنگی صورت گیرد.

کد خبر 1258099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha