تقویت کانون های فرهنگی مساجد، از اولویت های اداره ارشاد کاشان است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان از اولویت های سیاست های این اداره در دوره جدید خواهد بود.

سعید ضابطی در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کاشان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برپایی سلسله نشست های هم اندیشی فعالان فرهنگی هنری کاشان در دوره جدید گفت: با توجه به شعار نهضت بازگشت به مساجد، تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان از اولویت های سیاست های این اداره خواهد بود و این مهم جز با مشارکت، همدلی و همراهی کانون ها محقق نخواهد شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: مطالبه و تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بحث نقش و جایگاه جوانان است؛ لذا نگاه ویژه در جذب نسل جوان در فعالیت های فرهنگی و هنری را می طلبد.

 

ضابطی افزود: مسجد به عنوان مهم ترین پایگاه اجتماعی، بهترین مکان تربیت نیروهای متعهد و افراد توانمند در حوزه های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کاشان اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همدلی تمام دغدغه مندان در افق سال ۱۴۰۲ هم در پرورش و هم در استعدادیابی و شکوفایی جوانان و نوجوانان انقلابی ارزشی و با ایمان با محوریت پایگاه مقدس مسجد کوشا باشیم.

 

نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، محمد تقی محمدیان رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سعید ضابطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

در ادامه این نشست صمیمانه، تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان به نمایندگی از سایر کانون ها به بیان دغدغه ها، مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 

 در پایان این نشست هم از دو فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان مصطفی گیوی و مصطفی مشیر نژاد – به عنوان برادر شهید – تجلیل شد.

کد خبر 1258110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha