نظامیان اوکراینی به قرآن کریم هتک حرمت کردند

فیلم ویدیویی منتشر شده از نظامیان اوکراینی نشان می دهد که آنها به هتک حرمت نسخه‌هایی از قرآن کریم و آتش زدن‌شان اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بوابتی، افراط گرایانی از نظامیان اوکرانی که با ارتش روسیه می جنگند، به انتشار فیلم ویدیویی اقدام کردند که در حال هتک حرمت به قرآن کریم هستند.

 

این فیلم یکی از سربازان اوکراینی را نشان داد که تعدادی نسخه قرآن کریم را آماده کرده است. درحالی یک فرد دیگر این نسخه‌ها را پاره می کند و درحالی که عبارت‌های ناپسند و توهین آمیز بر زبان جاری می کند، به آتش زدن آنها اقدام می کند.

 

رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن در پاسخ به این رفتار وعده داد که سربازان اوکراینی که قرآن کریم را در آستانه ماه مبارک رمضان به آتش کشیدند، پیدا خواهد کرد.

 

قدیروف در پاسخ به این اقدام نوشت: این فاشیسم و ​​شیطان پرستی واقعی درون شماست. من می بینم که اگر حداقل یک چچنی یا یک مسلمان در آن نزدیکی بود، چگونه جرات خواهید کرد که قرآن را لمس کنید.

 

وی افزود: اگر چنین عملی با ملت، فرهنگ و مذهب کشور شما بشود، دیگر جرأت نمی کنید این عمل کفرآمیز را انجام دهید. من از هیچ تلاش و امکاناتی برای یافتن و مجازات شما دریغ می کنم.

کد خبر 1258158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha