لزوم توجه به اقدامات جهادی جهت خنثی کردن نقشه های دشمن

غیرتی با اشاره به اینکه ما باید اقدامات جهادی خود را افزایش دهیم و با اقدامات میدانی ودر صحنه بودن و صداقت نقشه های دشمن را خنثی کنیم،گفت: شواهد و قرائن حاکی از آن است که سال خوبی را در آینده خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز شنبه (۲۷ اسفند) در شورای اداری شهرستان زیرکوه اظهار داشت: اگر بخواهیم اشاره ای به اوضاع سیاسی داشته باشیم لازم به ذکر است کشور ما مورد هجمه دشمن در عرصه های گوناگون در راستای دامن زدن به نارضایتی ها است.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: دشمنان چون می دانند سرنگونی با دست آن ها امکان پذیر نیست لذا از تمام ظرفیت‌هایی که دارند استفاده می کنند.

 

وی ادامه داد: دشمن امروز برنامه شنیع مسمومیت دانش آموزان را در دستور کار قرار داده و به نظام مربوط می کنند و در راستای تکمیل این کار به دنبال پیگیری تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ما هستند.

 

غیرتی با بیان اینکه شاهد اتفاقات خوبی در عرصه دیپلماسی هستیم، افزود: قطعا در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی خواهیم بود که دستاوردهای زیادی برای مردم خواهد داشت.

 

فرماندار زیرکوه بیان کرد: باید ما اقدامات جهادی خود را افزایش دهیم و با اقدامات میدانی در صحنه بودن و صداقت، نقشه های دشمن را خنثی کنیم و شواهد و قرائن حاکی از آن است که سال خوبی را در آینده خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را در پیش رو داریم، گفت: دستگاه‌های نظارتی و حمایتی و پشتیبانی این ایام حتما در صحنه حضور یابند و نظارت کافی در بازار داشته باشند.

 

غیرتی ادامه داد: ما در استان برای تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم لذا نظارت کافی داشته باشید و  در خریدهای اداری حتما از اصناف شهرستان خریداری کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: از مواردی که در ارزشیابی های مدیران موثر است حضور موثر در جلسات و پاسخ به مکاتبات است؛ ادارات ما به نماز خیلی اهمیت دهند باید شرایطی حاکم شود تا نماز ادارات با حضور پرشور همکاران برگزار شود.

 

 

کد خبر 1258208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha