اجرای طرح آرامش بهاری با محوریت تبیین و تبلیغ در بهار ۱۴۰۱/ ثبت ۳۵ وقف جدید در سالی که گذشت

حجت الاسلام دشتکی با اعلام خبر امکان اسکان مسافران نوروزی در آستان امامزاده طاهر(ع) و امامزاده محمد(ع) گفت: طرح آرامش بهاری با محوریت تبیین و تبلیغ در آستان مقدس امامزادگان البرز برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام دشتکی طی نشست خبری که شنبه ۲۷ اسفند در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد گفت: اجرای طرح مواسات و همدلی همچنین توزیع بسته های معیشتی از جمله برنامه های شاخص اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز است. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: بهره مندی از ظرفیت وقف در حوزه تکالیف سازمان اوقاف و امورخیریه است که متناسب با این مهم بهره وری در ابعاد مختلف از سیاست های اجرایی این سازمان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با محوریت تبیین و تبلیغ در آستان مقدس امامزادگان البرز برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام ماه نوروز و ماه رمضان ویژه برنامه های محوری و تبیینی، احیاء شب های قدر، برپایی آیین قرائت جمعی قرآن کریم و ... در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام دشتکی افزود: خیراتی که در حوزه وقف هستند با توجه به درخواست واقفان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی صرف می شود.

 

وی بیان کرد: طی سال جاری ۳۵ وقف در سطح استان البرز به ثبت رسید که ماحصل این وقف ها برای رسیدگی به محرومان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر 1258243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha