مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمان نوروزی خانواده شهدا شدند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از ابتدای فروردین ماه همزمان با آغاز سال جدید، مهمان نوروزی خانواده شهدا شدند.

سلیمان آذری- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده های آنان که افتخار ایران اسلامی هستند،  جمعی از مسئولان شهرستان با دو خانواده شهید شهرستان دیدار کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دیدارهای نوروزی با حضور در روستای بیک با مادر سردار رشید اسلام شهید انوشیروان رضایی و مادر پاسدار شهید مسعود باقریان از شهدای عزیز این شهرستان دیدار و عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان را خدمت مادر شهید تبریک گفتند.

 

آذری عنوان کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند، شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

 

شهرستان شیروان دارای سه امیر شهید، هفت سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1258600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha