توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان تا نیمه ماه مبارک رمضان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ علی‌رضا ایراندوست در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال درخصوص استمرار کمک‌های مؤمنانه و مواسات گفت: سازمان بسیج سازندگی قم با آغاز بیماری کرونا نهضت کمک‌های مؤمنانه را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داد و هرسال این کمک ها گسترده تر شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان اینکه سال گذشته در چهارده مرحله کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان توزیع شدافزود: در سال گذشته بیش از  ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد و این طرح‌های مؤمنانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

ایراندوست ادامه داد: کمیته‌های تخصصی مختلفی شکل‌گرفته و در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان، لوازم‌التحریر، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، اشتغال و کارآفرینی و ازدواج آسان در قالب نهضت کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان و افراد در معرض آسیب شتافته است.

 

وی با اشاره به کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود که ارزش ریالی هرکدام از این بسته یک‌میلیون تومان است که ۲۵ درصد از منابع مالی آن را گروه‌های جهادی و خیرین تأمین کرده و بقیه آن توسط سپاه استان تأمین‌ شده است.

 

ایراندوست در پایان یادآور شد: مردم نوع‌دوست قم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شمار کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۸۷۳۹۴  واریز کنند.

 

 

کد خبر 1259006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha