تمام دستگاه های اجرایی برای افزایش راندمان تولید پای کار بیایند

حسین نژاد با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی در این راستا، گفت: تمام دستگاه ها با احصاء ظرفیت های خود باید تلاش کنند تا راندمان تولید بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد -استاندار خراسان شمالی- امروز دوشنبه (7 فروردین ماه) در نخستین نشست شورای اداری خراسان شمالی حسین نژاد با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال و هم افزایی همه دستگاه ها در این راستا، گفت: تمام دستگاه ها با احصاء ظرفیت های خود باید تلاش کنند تا راندمان تولید بیشتر شود.

 

وی با مهم خواندن راه اندازی دستگاه ها و تجیهزات تولیدی راکد و با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 دستگاه راکد، فعال شد، افزود: باید با برنامه ریزی، یا تجیهزات راکد را فعال کرد و یا به فکر جایگزین دستگاه بود.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از ابنیه و دستگاه هایی که سال گذشته خریداری شده یا در گمرک و یا در کارخانه در حال نصب است، اظهارامیدواری کرد در تحقق شعار سال بتوان اقدامات موثری انجام داد.

 

حسین نژاد همچنین بیان کرد: دستگاه های اجرایی در جهت پاسخگو بودن به مردم، فرد قوی و آگاه را به بازرسی استانداری معرفی کنند تا در سامانه 111 بتواند پاسخ های دقیق به مردم بدهد.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در جذب مصوبات سفر رییس جمهوری هم تلاش کنند تا هرچه سریعتر کمبودها جبران شود، گفت: دستگاه های اجرایی با دعوت وزرای مربوطه به استان، اعتبارات مورد نیاز را پیگیری کنند.

 

حسین نژاد با بیان اینکه دشمن در جهت ناامید کردن مردم تلاش می کند، گفت: ما باید باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و جهاد تبیین تلاش خود را مضاعف کنیم و عملکرد حاصل از آن را ارائه دهیم.

 

گفتنی است؛ نشست شورای اداری خراسان شمالی بخشی از همایش سراسری مدیران دولت بود که سخنرانی رییس جمهوری در ابتدای جلسه و در قالب ویدئو کنفرانس پخش شد.

کد خبر 1259143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha