تشرف ۲۶۹ هزار زائر و مسافر نوروزی به بقاع متبرکه خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ۲۸ اسفند تا پایان روز ۷ فروردین در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی ۲۶۹ هزار و ۴۶۶ زائر و مسافر به بقاع متبرکه خراسان جنوبی مشرف شدند.

حجت الاسلام حسین رحیمی-معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری به منظور فعالیت بقاع متبرکه جهت خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی هر سال برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: امسال این طرح به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان با برگزاری طرح ضیافت الهی همراه شده و سبب بیشتر شدن فعالیت های بقاع متبرکه شده است.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای این طرح ها برنامه های مختلفی از جمله برپایی خیمه های معرفت، مشاوره وقف، اعتقادی و خانواده، ایستگاه سلامت و محافل قرآنی و اقامه نماز جماعت سخنرانی، قرائت ادعیه و مسابقه فرهنگی در دستور کار بقاع متبرکه استان قرار دارد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: از ۲۸ اسفند تا پایان روز ۷ فروردین در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی ۲۶۹ هزار و ۴۶۶ زائر و مسافر به بقاع متبرکه خراسان جنوبی مشرف شدند و 53 هزار و 526 نفر در این بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

 

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۹۶ بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است، گفت: در روز هفتم فروردین ۱۹ هزار و ۵۱۹ نفر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور و ۲ هزار و ۸۴۷ نفر در این بقاع اسکان یافتند.

 

 

 

 

کد خبر 1259203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha