جشنواره استانی فرهنگی هنری معراج در ایذه برگزار می‌شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان، جشنواره استانی فرهنگی هنری معراج به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره فرهنگی، هنری معراج در بخش‌های نقاشی، عکاسی، داستان و خاطره‌نویسی در شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

 

این جشنواره در موضوعات نماز و روزه و مسائل سیاسی، عبادی، اجتماعی مربوط به این دو فریضه در ماه مبارک رمضان از جمله افطاری، اقامه نماز، نمازجمعه و جماعت، راهپیمایی روز قدس، شب‌های قدر، نماز عید فطر و ... برگزار می‌شود.

 

جشنواره معراج در راستای گرامیداشت ماه مبارک رمضان، شعائر و آیین‌های دینی و همچنین شکوفایی و کشف استعدادهای هنری در گستره استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات و رشته‌های مذکور تا پایان ماه رمضان (3 اردیبهشت) از طریق ایمیل  amozeshhonarizeh23@gmail.com و شماره‌های ۰۹۳۸۲۷۶۱۰۷۵و ۰۹۱۶۶۰۲۱۷۳۸ در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا و ... و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرستان ایذه، منطقه نورآباد، جنب دانشگاه آزاد اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه ارسال کنند.

 

اختتامیه این جشنواره، با همکاری موسسه فرهنگی هنری آرتانوازان آیاپیر ایذه در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بعد از بررسی و داوری آثار برگزار و به نفرات برتر هر بخش لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی مناسبی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1259223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha