حاکمان اسلامی با هم اندیشی از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای ایجاد وحدت استفاده کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید حاکمان اسلامی با هم اندیشی از ظرفیت ماه رمضان برای ایجاد وحدت استفاده کنند.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه از ظرفیت ماه مبارک رمضان باید برای تقویت دیپلماسی با کشور‌های مسلمان استفاده شود، گفت: جهان اسلام جهان پرقدرتی است ما باید قدر این عظمت و شکوه ملت‌ها و قدرت اسلامی را بدانیم و برای اینکه نشان دهیم در جهان دارای وحدت، انسجام و یکپارچگی هستیم و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای، مذهبی و اختلافاتی که بین مذاهب وجود دارد باید به اساس اسلام و عظمت قرآن و دین و پیامبر عظیم‌شان اسلام توجه کنیم.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باید تحت شعار‌های دینی و قرآنی و زیر پرچم اسلام و قرآن هدف‌های مقدسی را که داریم دنبال کنیم همانطور که جهان مسیحیت این کار را می‌کند. در حال حاضر یهود به عنوان دین منسوخ کارهای زیادی را برای تبلیغات خود انجام می‌دهند مبلغین مذهبی شان تلاش می‌کنند تا این دین را ترویج دهند.

 

 


وی ادامه داد: دین اسلام کاملترین دین است. از ظرفیت جهان اسلام که قریب دو میلیارد جمعیت در دنیا دارد یعنی یک چهارم جمعیت دنیا را دارد باید استفاده شود. اگر این جمعیت با هم پیوند بخورد و قرابت پیدا کنند بسیاری از مشکلات خودشان را حل می‌کنند و اگر این قدرت را به دنیا نشان دهند آن‌ها نیز مقابل کشور‌های اسلامی تواضع نشان می‌دهند و شیطنت‌هایشان را نیز تمام می‌کنند.

 

 

نماینده مردم وارمین در مجلس گفت: ماه رمضان از بهترین فرصت‌ها برای ایجاد این پیوند بین مسلمانان جهان است که باید حاکمان اسلامی با هم‌اندیشی از این فرصت و ظرفیت برای این مهم استفاده کنند

کد خبر 1259301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha