دستگاه های اجرایی استان البرز با تمامی توان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

عبداللهی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: تکمیل چهار هزار واحد مسکن مهر باقی مانده از ۱۲ سال گذشته به مرحله نهایی رسیده است که این مهم با توجه به شعار سال و توجه به معیشت مردم از برنامه های اصلی استانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی طی نشست شورای اداری و نوروزی که دوشنبه ۱۴ فروردین در استانداری البرز برپا شد گفت: تکمیل چهار هزار واحد مسکن مهر باقی مانده از ۱۲ سال گذشته به مرحله نهایی رسیده است که این مهم با توجه به شعار سال و توجه به معیشت مردم از برنامه های اصلی استانی است. 

 

استاندار البرز افزود: از دیگر برنامه های عمرانی در دست اقدام، اتوبان شهید سلیمانی است که انتظار می رود تا پایان سال آتی به سرانجام رسد. 

 

وی با اشاره به اهمیت کار جهادی، انقلابی و ضربتی بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان با رویکرد انقلابی و جهادی باید نسبت به اجرای برنامه ها با هدف جذب بودجه ملی از وزارتخانه تلاش کنند.

 

وی اظهار کرد: استان البرز با توجه به روند برنامه ها در دریافت اعتبارهای سالانه در رتبه نخست است که این مهم توجه به بهبود اقتصاد در این استان را نشان می دهد.

 

عبداللهی با اشاره به نیاز استان به ۱۵۰۰ مدرسه اظهار کرد: متناسب با رشد جمعیت و مهاجرپذیری استان البرز ضرورت ایجاد و ساخت ۱۵۰۰ مدرسه اهمیت اساسی دارد. 

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: کارگروه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان البرز با توجه به فرودگاه بین المللی پیام و گروه های فناورانه باید شکل گیرد. 

 

عبداللهی در پایان خاطرناشن کرد: رشد پروژه های مسکن از جمله برنامه های استانداری در جریان تولید مسکن ارزان قیمت و سرمایه گذاری مسکن برای ایجاد تعاونی ها است.

 

 

کد خبر 1259866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha