برگزاری کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در مسجد امام زمان(عج) آران و بیدگل

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل از برگزاری کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در مسجد امام زمان(عج) این شهرستان خبر داد.

مرتضی حنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در مسجد امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل افزود: این محفل قرانی با تلاوت دکتر «حسن احمدی‌زاده آرانی» قاری ممتاز کشوری و  دارای مجوز قرائت حفظ از عاصم از سوی شورای عالی قرآن کشور  برگزار شد.

 

حنایی هدف از این برنامه را ترویج و تشویق نسل جوان به قرائت مجلسی قرآن کریم دانست و افزود: این محفل نورانی به همت هیئت امنای مسجد امام زمان(عج) و با همکاری کانون فرهنگی این مسجد برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل ادامه داد: تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان نوجوان عضو کانون و بیان نکات تفسیری آیات منتخب از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

 

کد خبر 1259935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha