یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها  است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: مجلس و محفل شهید یک سوژه است تا تذکرات به آحاد مردم گفته شود و از دین، سیاست، ولایت، دشمن، فتنه، مراقبت از جواناان و خانواده ها و جلوگیری از فرهنگ بیگانه و فضای مجازی بگوییم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در استان مازندران- امروز(۱۵فروردین) در دیدار اعضای ستاد یادواره سردار محمدحسن قاسمی طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا اظهار کرد: شهدا عندربهم یرزقون هستند و ما نمی توانیم این مقام را درک کنیم و شهدا نیازی به ما ندارند و ما هستیم که نیازمند شهدا هستیم.

 

وی افزود: برای پیشبرد اهداف انقلاب و شهدا، نیازمند شهدا و برگزاری یادواره شهدا به عنوان وظیفه هستیم تا نام شهدا احیا شود و زنده بماند و کوچه و خیابان ها به نام شهدا باشد و محافل شهدا برگزار شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: مجلس و محفل شهید یک سوژه است تا تذکرات را به مردم گفته و از دین، سیاست، ولایت، دشمن، فتنه، مراقبت از جوانان و خانواده ها و جلوگیری از فرهنگ بیگانه و فضای مجازی بگوییم.

 

امام جمعه ساری افزود: برای شهید کار کنیم برای خودمان و شهر و دیارمان کارکردیم که شهید قاسمی طوسی شهیدی استانی و کشوری است و کنگره استانی هم با نام سرداران مازندران در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: لشکر ۲۵ کربلا دو بازوی مهم عملیات و تخریب داشت که هر دو مسئول نکایی داشت که سردار طوسی و بردبار از سرداران عملیات و تخریب لشکر ۲۵ کربلا از نکا بودند که باید برای بزرگداشت نام و یادشان تلاش کرد و برنامه های خوبی اجرا شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در کنار این یادواره بزرگ باید با برنامه ریزی از خانواده ۶ شهید مدافع حرم نکا و تنها شهیده بانو و شهدای سلامت و شهدای وطن هم تجلیل شود تا همگان با این رشادت‌ها آشنا شوند.

کد خبر 1260122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha