آغاز به کار رویدادهای بین‌المللی فرهنگی هنری ستاد فهما خوزستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، از آغاز به کار بخش بین‌الملل فعالیت‌های فرهنگی هنری ستاد فهما استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در دیدار با مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، اظهار کرد: مقرر است در اردیبهشت سال جاری و در ایام شهادت امام صادق (ع)، رویدادهای فرهنگی هنری بین‌المللی با حضور در کشور عراق برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: از جمله اهداف واحد ستاد فهما خوزستان جهت فعالیت در حوزه بین‌الملل، همسایگی خوزستان با کشور عراق و وجود اشتراکات فراوان خصوصا عتبات متبرکه ائمه (ع) و هماهنگی جهت برگزاری رویدادهای حضوری و مجازی مشترک است.

 

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی هنری مساجد در کشور عراق از مجاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای سال جاری از طریق دیدار با دفتر مراجع عراق و نخبگان و فعالان کانون‌های فرهگی هنری کشور در عراق برنامه‌ریزی شده است.

 

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه در راستای گسترش و تعمیق ارتباطات فرهنگی و هنری با نهادهای فرهنگی و هنری عراق جلسات چند روزه در کشور عراق برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بنا داریم کاروانی 40 نفره از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری استان را به عراق اعزام کنیم.

 

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، نیز در این دیدار با اعلام آمادگی و استفاده از ظرفیت تشکیلات و مواکب فرهنگی هنری، خاطر نشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان آمادگی دارد با همکاری جبهه‌های مقاومت و فعالان فرهنگی هنری عراق نسبت به اقدامات و برنامه‌های مشترک همکاری کند.

 

در پایان دو طرف برهمکاری مشترک تا حصول نتیجه در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری تاکید کردند.

 

کد خبر 1260188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha