سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از افتتاح سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی خبر داد.

تقی صادقی -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: سیزدهمین نمایشگاه قرآن کریم همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با 19 فروردین ماه به مدت هفت روز تا 25 فروردین ماه در مرکز خراسان شمالی دایر می شود.

 

وی مکان برگزاری این نمایشگاه را دانشگاه پیام نور بجنورد معرفی کرد و افزود: آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم عصر روز شنبه 19 فروردین ماه ساعت 17 با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همراه خواهد بود.

 

صادقی با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش برنامه ریزی شده است، اظهارکرد: بخش اول شامل عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه، بخش هنرهای قرآنی شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و بخش خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سئوالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم و مشاوره دینی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از حضور پنج موسسه و ناشر قرآنی از خراسان رضوی خبر داد و گفت: جزئیات بیشتر در خصوص تعداد غرفه ها و حاضران در نمایشگاه، پس از جمع بندی کامل، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی البته ساعات بازدید از نمایشگاه را 16 تا 22 و در محل دانشگاه پیام نور بجنورد معرفی کرد.

کد خبر 1260238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha