برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف خراسان جنوبی

حجت الاسلام مشرفی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی نقاط خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در برنامه‌های محوری و راهپیمایی روز قدس به صورت ویژه شهید والامقام بصیری‌پور از شهدای مدافع حرم در استان مدنظر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- در جلسه برنامه‌ریزی روز جهانی قدس با اشاره به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در شرایطی که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و با ایادی استکبار و رژیم شاهنشاهی درگیر بودیم، اظهار کرد: این نامگذاری برگرفته از سیره قرآن و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) در هدف‌گذاری میان مدت برای مقابله با صهیونیزم جهانخوار بود که این روز را به روز حمایت ملتها از مستضعفین عالم و ملت عزیز ایران را به عنوان پرچمدار عدالتخواهی تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمود: «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» گفت: این موضع قاطع، انقلابی و اسلامی امام خمینی (ره) مانع تکثیر نسخه اسرائیل، باعث جلوگیری از گسترش اسرائیل موجود و موجب آغاز حرکت معکوس و اضمحلال این رژیم منحوس شد.

 

حجت الاسلام مشرفی در ادامه شعار محوری روز جهانی قدس امسال را «فلسطین، محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» اعلام کرد و افزود: روز جهانی قدس امسال در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در تمامی نقاط استان از سطح مساجد و حسینیه‌ها به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی نقاط خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ستاد ملی روز جهانی قدس برنامه خود را از مزار شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی آغاز کرده است.

 

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم استان، شهید والامقام بصیری‌پور از شهدایی است که با شلیک مستقیم رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیده است لذا بنا است در برنامه‌های محوری و راهپیمایی روز قدس به صورت ویژه این شهید بزرگوار مدنظر باشد.

 

حجت الاسلام مشرفی در خصوص مسیر و زمان راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح روز بیست و پنجم فروردین ماه، از میدان ابوذر  آغاز و پس از طی خیابان ارتش و بلوار پاسداران به مسجد امام حسین(ع) ختم خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1260372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha