مدیران ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت‌الاسلام موسوی فرد، گفت: مدیران و مسئولان استان خوزستان باید ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را الگو و سرلوحه خود قرار دهند و همانند مردم عادی جامعه به دور از تشریفات زندگی کنند، چراکه این حرکت اعتماد مردم را به جلب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، طی آئینی شامگاه چهارشنبه (۱۶ فروردین) همزمان با سالروز ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، معاون استاندار و فرماندار ویژه، شهردار و جمعی از مدیران شهری آبادان محفل اُنس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله توسط شهرداری این شهر برگزار شد.

 

در این آئین حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، با تاکید بر ضرورت احصای مشکلات موجود در بخش‌های مختلف استان خوزستان، اظهار کرد: مسئولان برای رفع مشکلات بخش های مختلف خوزستان باید اولویت بندی و برنامه‌ریزی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با انتقاد از استفاده برخی مدیران از خودروهای تولید خارج از کشور، افزود: با وجود اینکه رئیس جمهور از خودروی داخلی استفاده می کند اما برخی مدیران همچنان از خودروهای تولید خارج از کشور استفاده می کنند.

 

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان استان خوزستان باید ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را الگو و سرلوحه خود قرار دهند و همانند مردم عادی جامعه به دور از تشریفات زندگی کنند، چراکه این حرکت اعتماد مردم را به جلب خواهد کرد.

 

امام جمعه اهواز، به سفر دوم هیات دولت به استان خوزستان در اردیبهشت ماه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: مدیران استان و در راس آنها استاندار خوزستان باید مشکلات مردم را اولویت بندی کنند و گزارش مکتوب را جهت رفع آنها به هیات دولت ارائه دهد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در آبادان و خرمشهر، یاد آور شد: مسئولان برای ساماندهی به زیرساخت های این دو شهرستان باید تلاش های بیشتر و مضاعف تری کنند.

 

کد خبر 1260419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha