روز جهانی قدس بعنوان صدایی رسا و کوبنده برای جهان اسلام می باشد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: اهمیت روز جهانی قدس بعنوان صدایی رسا و کوبنده برای جهان اسلام می باشد و امروز این رژیم با تلخ ترین بحران های خود روبه رو است و این فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که پیش از ظهر امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، گفت: رژیم صهیونیستی حقیقا غده سرطانی است و ضمن اشغال قدس شاهد هستیم که ترورهای سال های اخیر در ایران و طراحی جنگ در کشورهای منطقه توسط این رژیم جنگ افروز شکل گرفته است.
وی افزود: اهمیت روز جهانی قدس بعنوان صدایی رسا و کوبنده برای جهان اسلام می باشد و امروز این رژیم با تلخ ترین بحران های خود روبه رو است و این فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است که ضربه نهایی را بر این کشور اشغالگر وارد کنند.
سرهنگ امینی حضور حداکثری مردم در این روز را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در روز 22 بهمن سال گذشته و پیوند آن با روز جهانی قدس نشان دهنده بصیرت و آگاهی مردم در حوادث مختلف است  و این حضور حداکثری قطعا خواب دشمنان را برای ضربه زدن به کشور را تعبیر نخواهد کرد.
وی در پایان برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ورامین را در محورهای فرهنگی، هنری و امنیتی عنوان کرد و حضور حداکثری بسیجیان را برای تبیین و اجرای این برنامه ها را یک وظیفه ذاتی و جهادی دانست.

کد خبر 1260426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha