اهمیت شب های قدر در آیات قرآن/ روز جهانی قدس دست رد به رژیم غاصب اسرائیل است

آیت الله نورمفیدی گفت: روز جهانی قدس یک دست رد به سینه رژیم غاصب اسرائیل است که می خواهد خودش را به زور به دنیا بقبولاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه 18 فروردین) در خطبه های نماز عبادی سیاسی چمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن شب های قدر در هفته آینده، گفت: مسئله شب های قدر هم در آیات شریفه قرآنی و روایات و سیره رسول گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع) بسیار مهم مطرح شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: پیامبر (ص) دهه آخر ماه مبارک رمضان نمی خوابید و دائما مشغول عبادت بودند، برخی از بزرگان اهل معرفت نیز همین طور بوده اند.

 

وی اظهارداشت: شب قدر، شب بسیار مهمی است و شاید خیلی از ماها نتوانیم درک کنیم اما خداوند متعال در آیات شریفه قرآن و پیامبر، ائمه و روایات و سیره بزرگان در مورد اهمیت دادن به این شب بسیار سفارش شده است.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: طبق آیات قرآن یکی از مهمترین رخدادهای این شب مشخص شدن مقدرات انسان است.

 

وی تاکید کرد: مومنان در این شب ها باید با دعا و استغفار به درگاه خداوند متعال بروند و قدر این شب ها را بدانند از خداوند خواسته های خود را بخواهند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به روز جهانی قدس در روز جمعه هفته آینده مصادف با 23 ماه مبارک رمضان، گفت: روز جهانی قدس یک دست رد به سینه رژیم غاصب اسرائیل است که می خواهد خودش را به زور به دنیا بقبولاند.

 

وی با بیان اینکه مسجد الاقصی خانه خدا و قبله اول مسلمانان است، افزود: در هفته گذشته ماموران پلید اسرائیل مسلمانان معتکف شده در این مسجد را کنک زدند و بسیاری از جوانان فلسطینی را دستگیر کردند.

 

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: صدا و نفس دنیا از کشته شدن این جوانان و مسلمانان و جنایت در دنیا و فلسطین در نمی آید اما در حوادث اخیر ایران چه بساطی علیه ایران برپا کردند.

 

وی تاکید کرد: ما به عنوان یک مسلمان و همه آنهایی که انسانیت دارند وظیفه دارند در روز جهانی قدس علیه این رژیم داد و فریاد بزنند.

 

کد خبر 1260519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha