حجاب ابزاری برای دشمن برای ایجاد دوقطبی و نا‌امن سازی کشور شده است

امام جمعه شهرستان قدس گفت: در جنگ استکبار جهانی، حجاب ابزاری برای دشمن و ایجاد دوقطبی و نا‌امن سازی کشور شده و نباید اجازه داد حجاب اسلامی سلاحی برای آن‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز جمعه که ظهر امروز برگزار شد ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت (ع) اظهار کرد: حلم، بردباری، خودکنترلی در خشم و مهار نفس از خصوصیات امام حسن مجتبی(ع) است و برای زندگی عفیفانه و زیست مومنانه صبوری و مدیریت خشم در زندگی فردی و اجتماعی مورد نیاز است و کارگزاران نظام اسلامی نیز به تاسی از حضرت(ع) باید با صبر و حوصله رفتار کنند تا با تقویت این امر جامعه موفقی داشته باشیم.

وی افزود: برای داشتن زندگی و جامعه مطلوب باید از سیره نورانی امیرالمومنین(ع) بهره بریم و نظم در امور، ولایتمداری و ولایت محوری داشته و مردم‌مدار باشیم.  

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه شب‌های قدر فرصت استثنایی برای پالایش انسان و رقم زدن فصل جدید از زندگی است در خصوص حق‌الناس افزود: باید حق و حقوق مردم را رسیدگی کرد و پرداخت و زیست شهدایی را الگو قرار داد.

حجت الاسلام جوکار با تاکید براینکه اهمیت حجاب در جامعه یک ضرورت است، ادامه داد: عفت دایره وسیع‌تری داشته و اگر عفت و حیا در جامعه ترویج داده شود حجاب نیز کنترل خواهد شد و زیست عفیفانه و شهدایی را با کمک حاکمیت و امت نهادینه کنیم و این امر نیازمند کار فرهنگی و نظارتی است و باید دست به دست هم داده تا این مسئله حل شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص کشف حجاب گفت: در جنگ استکبار جهانی، حجاب ابزاری برای دشمن و ایجاد دوقطبی و نا‌امن سازی کشور شده و نباید اجازه داد حجاب اسلامی سلاحی برای آن‌ها شود. 

خطیب نمازجمعه شهرقدس خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی مسؤولان نظام و مقابله با کشف حجاب با وزارت کشور است و فرمانداران و بخشداران مسؤول مستقیم اجرای قانون با استفاده از ظرفیت قوه قضاییه هستند و این قانون در حال اجراست و گروه‌های مردمی باید تقویت شده و اماکن عمومی و بوستان‌ها در اختیار کار فرهنگی قرار گیرد و از آن‌ها حمایت شود. 

حجت الاسلام جوکار در پایان افزود: کمک به بازسازی عتبات عالیات و ساخت اماکن مقدس فرصتی برای زمینه‌سازی ظهور است و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در دومین عهدواره چله مهدویت نیز اقدامی ارزشمند بوده و مردم می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1260539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha