تیم سازی مهمترین وظیفه تشکل های فرهنگی و هنری است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: تیم سازی مهمترین وظیفه تشکل های فرهنگی و هنری است و باید از فعالیت تک نفری و انحصاری جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی معینی شامگاه جمعه(18فرودین ماه) در گردهمایی جمعی از مدیران موسسات، تشکل ها و کانون های فرهنگی و هنری فعال در اوقات فراغت سال گذشته تیران و کرون اظهارداشت: اوقات فراغت منحصر به فصل تابستان نبوده و کلیه ایام سال را پوشش می دهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه بیشترین تمرکز فعالیت اوقات فراغت در ایام تابستان است، تصریح کرد: این موضوع به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بوده اما نباید نسبت به دیگر زمان های سال غفلت بشود.

 

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت تفسیر و تشریح گسترده ای دارد، افزود: فعالیت های فراغتی منجر به کشف استعدادها و کمک به رشد آن ها خواهد بود.

معینی برنامه ریزی دقیق متولیان این امر را سبب کیفیت بخشی به فعالیت ها و کاهش ناهنجاری های اجتماعی دانست و اذعان داشت: نبود شبکه متصل و هماهنگ بین تشکل های مردمی در اوقات فراغت آسیب ساز است.

 

وی کمک به رشد افراد را از ماموریت های مهم تشکل های مردمی و فعال در حوزه اوقات فراغت اعلام کرد و گفت: تیم سازی مهمترین وظیفه تشکل های فرهنگی و هنری است و باید از فعالیت تک نفری و انحصاری جلوگیری شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: فعالیت تیمی و گروه ظرفیت و توانمندی مراکز را توسعه داده و مانع از تعطیلی آن ها در ترک یک عضو خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه گستردگی کانون های مساجد در روستاهای تیران و کرون شبکه فراغتی و دستیابی به عدالت فرهنگی را محقق می سازد، خاطرنشان کرد: تعامل متولیان حوزه های مختلف فراغتی شامل ورزش، فرهنگی و هنری، میراث فرهنگی و جوانان قادر به کیفیت بخشی به فعالیت ها، کاهش هزینه و توسعه خدمات می شود.

 

معینی مطالبه گری را از دیگر ضرورت های امروز جامعه بیان کرد و گفت: مردم از مسئولان دولتی توسعه خدمات و توجه به دغدغه های فرهنگی را مطالبه کنند و نگذارد این حوزه در کنار دیگر نیازها فراموش شود.

کد خبر 1260576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha