ویزت رایگان ۷۵بیمار قائم شهری به نیت خشنودی امام رضا(ع)

فاضل زاده گفت: ۷۵ خواهر و برادر با حضور در مسجد جامع جمنان و مسجد ولی عصر(عج) روستای ریکنده از سوی خادمیاران سلامت رضوی ویزیت رایگان شده و توصیه های لازم پزشکی به آنان ارائه شد.

محمدصادق فاضل زاده- دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،ضمن تحسین تکاپوی خادمیاران رضوی شهرستان برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی، اظهار کرد: خدمت گزاران قائم شهری امام هشتم شیعیان حضرت رضا(ع) در راستای سلامت مومنین، طرح غربالگری فشار و قند خون را به اجرا درآوردند.

 

وی با بیان اینکه به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی سلامت شهرستان قائم شهر به نیابت از امام رضا(ع) و به مناسبت فرخنده ولادت کریم آل الله حضرت امام حسن مجتبی(ع)، ایستگاه سلامت رضوی برپاشد، افزود: در این ایستگاه ۷۵ خواهر و برادر نمازگزار و روزه دار در مسجد جامع جمنان و مسجد ولی عصر(عج) روستای ریکنده مورد آزمایش قرار گرفتندو توصیه های لازم پزشکی به آنان ارائه شد.

فاضل زاده با بیان اینکه پرستاران، پزشکان متخصص و عمومی که بعنوان خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارند به واسطه عشق و ارادت به امام مهربانی ها، لباس سفید خدمت تحت عنوان خادمیاران سلامت رضوی برتن کردند و به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار از توان و تخصص خود برای حفظ سلامتی هموطنان آبرومند خود بهره می گیرند.

 

وی با بیان اینکه خادمیاران سلامت رضوی در قالب ویزیت رایگان به هموطنان خویش ارائه خدمت می کنند، افزود: همچنین این خادمیاران در جهت تامین داروی بیماران نیازمند نیز فعالیت دارند.

 

فاضل زاده به اعلام نیاز مراکز درمانی به خون، اشاره کرد و گفت: در طول سال جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان با حضور در پایگاه های انتقال خون به طور داوطلبانه خون خود جهت استفاده بیماران اهدا می کنند.

 

وی اضافه کرد: خادمیاران رضوی این شهرستان در ماه رضان نیز بعد از افطار با حضور در پایگاه های انتقال خون ثابت و سیار، در این امر خداپسندانه مشارکت می کنند، البته این اقدام خیرخواهانه در شب های قدر به اوج خود می رسد.

 

کد خبر 1260643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha