ارائه طرح خلاقانه فرزندآوری در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

کانون بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان در هجدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، طرح خلاقانه فرزندآوری را ارائه کرده است.

حوريه رجالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان گفت: موضوع تشویق و ترغیب خانواده‌ها به موضوع فرزندآوری یکی از برنامه‌های شاخص و خلاقانه کانون بانوان و خانواده رضوی است که به‌صورت افتخاری در آستان قدس رضوی استان اصفهان به‌صورت الگو پیاده شد و طرح در سطح کشور نیز انجام ‌شد.


مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان با تشریح طرح فرزند آوری اظهار داشت: در این طرح  مشاوره فرزندآوری و موارد و مراحل موردنیاز فرزندآوری برای تشویق و ترغیب فرزند سوم به بعد برای خانواده‌ها ارائه می‌شود.


به گفته وی مشاوران متخصص در حوزه جمعیت، خانواده‌ها را پشتیبانی می‌کنند.


رجالی ادامه داد: این طرح با توانمندی بسیار در کانون‌های محله‌ای در حال اجرا است که می‌توان به کانون‌های محله‌ای بهارستان، شهرستان مبارکه و امام زاده اسحاق اصفهان اشاره کرد.
وی در مورد فعالیت کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی استان اصفهان در نمایشگاه قرآن و عترت توضیح داد: خادم‌یاران رضوی کانون بانوان و خانواده در حوزه فرزندآوری با ارائه پوستر تراکت و کتاب‌های که دراین‌رابطه است و تصاویر زیبا و مهیج که باعث ایجاد انگیزه و تشویق خانواده‌ها می‌شود تلاش کرده‌اند در غرفه‌ها به ارائه خدمت بپردازند.
رجالی تأکید کرد: باتوجه‌به استقبال زیاد مخاطبان و وجود حال و هوای امام رضایی افرادی که شامل این طرح نیستند، ولی علاقه دارند فرزندانشان بیمه امام رئوف شوند کانون بانوان در همین  راستا طرح سیسمونی را به‌صورت گسترده‌تر ارائه می‌کنند.

کد خبر 1260698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha