مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان اعلام شد

فلاحی جزئیات برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گرگان ( مرکز استان گلستان) را اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی در تمامی شهرها، مراکز بخش‌ها و روستاهای بزرگ استان برگزار می‌شود.

محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: مقدمات برگزاری باشکوه و با حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

 

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه به احتمال زیاد جمعه هفته آینده، عید فطر خواهد بود بنابراین براساس اعلام ستاد مرکزی راهپیمایی روز جهانی قدس روز (جمعه ۲۵ فروردین) برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این راهپیمایی در تمامی شهرها، مراکز بخش‌ها و روستاهای بزرگ استان برنامه‌ریزی شده است و مسیرها و ساعت راهپیمایی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

فلاحی بیان کرد: در شهر گرگان این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح و در مسیر چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری (وحدت)، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و مصلی وحدت این شهر انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی لازم در مسیر راهپیمایی اندیشیده شده است، گفت: سخنران مراسم روز جهانی قدس در گرگان، آقای گل‌رو عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مجلس شورای اسلامی در جریان مقاومت خواهد بود.

 

کد خبر 1260791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha